Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok  

HEMIS Property s.r.o., Kutlíkova 17, 852 50 Bratislava  

prevádzkareň Cukráreň Mišák, K dolnej stanici 3768, 911 01 Trenčín  1. Riešenie reklamácií  

Prípadné reklamácie budú vyriešené v súlade s reklamačným poriadkom cukrárne Mišák a právnymi  predpismi platnými v SR. Tovar je možné reklamovať u dodávateľa podľa podmienok reklamačného  poriadku telefonicky alebo priamo v našej prevádzke Cukráreň Mišák do 24 hodín od odberu alebo  dodania tovaru a pri striktnom dodržaní skladovacích podmienok.  

  1. Všeobecné ustanovenia reklamačného poriadku  

Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar a služby zakúpené v Cukrárni Mišák a reklamované  v súlade s týmto Reklamačným poriadkom.  

Dátum uplatnenia reklamácie je dátum fyzického odovzdania reklamovaného tovaru v mieste  pôvodného nákupu v Cukrárni Mišák.  

Skutočnosť, že bol zákazník úplne a detailne zoznámený s reklamačným poriadkom, záručnými a  obchodnými podmienkami a svoj súhlas s ich obsahom potvrdzuje zákazník:  

  1. a) záväznou objednávkou  
  2. b) podpisom alebo iným potvrdením dodacieho listu/daňového dokladu  
  3. c) fyzickým prevzatím tovaru  

Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie je písomne  uzatvorená zmluva o iných obchodných, záručných a reklamačných podmienkach.  

  1. Spôsoby riešenia oprávnených reklamácií  

Pokiaľ ide o chybu odstrániteľnú, sú uplatnené reklamácie riešené nasledovnými spôsobmi:  

  1. a) Predávajúci má povinnosť bez zbytočného odkladu chybu odstrániť alebo výrobok vymeniť.  Okamžitá výmena výrobku je podmienená jeho fyzickým stavom na sklade.  
  2. b) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia chyby vymeniť chybný výrobok za výrobok bez  chyby (voľba spôsobu vyriešenia reklamácie je výhradne vecou predávajúceho a kupujúci sa nemôže  takého vyriešenia svojej reklamácie právom domáhať, pokiaľ nie je v zákonných normatívach  upravujúcich Reklamačný poriadok uvedené inak. V takomto prípade sa postupuje podľa aktuálne  platnej právnej legislatívy).  
  3. c) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia chyby či výmeny tovaru vrátiť zákazníkovi kúpnu  cenu (voľba spôsobu vyriešenia reklamácie je výhradne vecou predávajúceho a kupujúci sa nemôže  takého vyriešenia svojej reklamácie právom domáhať, pokiaľ nie je v zákonných normatívach  upravujúcich Reklamačný poriadok uvedené inak. V takomto prípade sa postupuje podľa aktuálne  platnej právnej legislatívy).  
  4. d) Reklamácie sa riešia výhradne na mieste pre uplatňovanie reklamácií v prevádzke Cukrárne Mišák.  Reklamácia sa zásadne nerieši u zákazníka, doprava tovaru kvôli reklamácii je záležitosťou  reklamujúceho.  
  5. e) Reklamáciu akokoľvek poškodeného alebo nekompletného tovaru vrátane reklamácie akýchkoľvek  parametrov zistiteľných vonkajšou obhliadkou tovaru, musí zákazník uplatniť najneskôr pri preberaní  hotového výrobku. Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad. 
  6. f) Reklamáciu chutí, zloženia, alebo iných vonkajšou obhliadkou nezistiteľných parametrov tovaru  musí zákazník uplatniť okamžite po ich zistení a zároveň musí zaistiť, aby celú dobu od prevzatia  výrobku až do uplatnenia reklamácie bol výrobok uložený spôsobom a pri teplote zodpovedajúcim  požiadavkám zákona a predpisov, upravujúcich oblasť výroby a skladovania potravín.  
  7. g) O oprávnenosti reklamácie rozhodne podľa svojho uváženia poverený pracovník Cukrárne Mišák aj  na základe fotografie Kupujúceho, ktorý ju vyhotoví bezodkladne po zistení poškodenia ako dôkazový  materiál.  
  8. h) Predávajúci nepreberá zodpovednosť za prípadné nedostatočnosti spôsobené nevhodným zložením  výrobku vyrobeného podľa požiadavky zákazníka, pokiaľ bolo toto zloženie alebo úpravy zákazníkom  požadované. Skutočnosť, že tovar bol vyrobený či upravený podľa jeho požiadavky, potvrdzuje  zákazník fyzickým prevzatím objednaných výrobkov.  
  9. Skladovacie podmienky  

Všetky objednávky cukrárskych výrobkov dodávané Cukrárňou Mišák sú skladované pri teplote od  +2°C do +4°C pri výrobkoch obsahujúcich živočíšnu smotanu a pri teplote +2°C až +8°C pri  výrobkoch obsahujúcich rastlinnú smotanu. Po odovzdaní objednaného tovaru zákazníkovi musia byť  tieto skladovacie podmienky jednoznačne zachované.  

V prípade, že dodávaný tovar nebude skladovaný pri týchto teplotách, hrozí jeho znehodnotenie a v  tomto prípade sa Cukráreň Mišák zrieka akejkoľvek zodpovednosti za vzniknuté škody na dodávanom  tovare a zároveň nie je možné ani akceptovať prípadnú reklamáciu.  

Pri správnom skladovaní vám Cukráreň Mišák garantuje max. 48 hodín záruku na kvalitu tovaru v  závislosti od typu výrobku.  

Pri zistení problému v objednávke týkajúcej sa chuti alebo zloženia výrobku po prevzatí cukrárskeho  výrobku, nás neodkladne kontaktujte na telefónnom čísle 0911/128435. Závadu je nutné nahlásiť  ihneď po zistení, na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.  

  

  1. Poučenie o skladovacích podmienkach  

Výrobky Cukrárne Mišák musia byť skladované pri teplote od +2°C do +4°C pri výrobkoch  obsahujúcich živočíšnu smotanu a pri teplote od +2°C do +8°C pri výrobkoch obsahujúcich rastlinnú  smotanu, oddelene od surovín iného pôvodu z dôvodu hrozby kontaminácie inými arómami a  mikroorganizmami. Pri nedodržaní týchto skladovacích podmienok zaniká právo zákazníka na  neskoršie reklamácie.  

Tovar, ktorý je predmetom reklamácie musí byť Kupujúcim vrátený v chránenom obale (termotaške)  s max. teplotou do 8°C, minimálne s 75%-ným obsahom predaného tovaru. Kupujúci je povinný spolu  so záručnými dokladmi (faktúra alebo pokladničný blok) priniesť tovar do predajne Predávajúceho.  Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom reklamácie znáša Kupujúci až do okamihu  prevzatia tohto tovaru Predávajúcim.  

 ................................................................  V Trenčíne 01.07.2018 vedúca prevádzky: Ing. Helena Mišáková